تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوسیون بدن خواب آور برای مبتلایان بی خوابی!

۵۸۳۷۴۸

۶۴۲  بازدید

از هر سه نفر، یک نفر از بی خوابی با درجه‌های مختلف رنج می‌برد و برخی از آن‌ها مجبورند تمام شب را تا صیح به گوشی خیره شوند که ساعت‌ها سریعتر بگذرند.

برترین ها: یک شب بی خوابی کافی است تا برخی افراد را دیوانه کند، اما می‌توانید فکرش را کنید که هرشب برای خوابیدن تلاش کنید؟ جالب است بدانید که از هر سه نفر، یک نفر از بی خوابی با درجه‌های مختلف رنج می‌برد و برخی از آن‌ها مجبورند تمام شب را تا صیح به گوشی خیره شوند که ساعت‌ها سریعتر بگذرند. اما اگر شمردن گوسفندان کمکی نکند، یک لوسیون بدن انگلیسی کمک خواهد کرد مثل یک نوزاد بخوابید.

 لوسیون بدن خواب آور برای مبتلایان بی خوابی


عده زیادی از افراد ادعا می‌کند که از بی خوابی مزمن رنج می‌برده اند و هیچ دارویی نمی‌توانسته به آن‌ها کمک کند تا این لوسیون را پیدا کرده اند و حالا می‌توانند یک خواب راحت داشته باشند. این لوسیون از کره کاکائو، جوی دوسر، روغن اسطوخودوس، روغن تنکتا و روغن یلانگ یلانگ ساخته شده است. این لوسیون ابتدا به صورت محدود تولید شد، اما تقاضا برای آن چنان بالا بود که شرکت مجبور شد آن را به خط محصولات زیبایی دائمی اضافه کند. طبق نظر کاربران، این محصول چنان تاثیر آرامش بخشی دارد که می‌تواند به اضطراب شدید نیز کمک کند. این لوسیون ۱۰ دلار قیمت دارد.

لوسیون بدن خواب آور برای مبتلایان بی خوابی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوسیون بدن خواب آور برای مبتلایان بی خوابی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..