تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر بسیار جالب در آیکون نقشه اپل

تغییر بسیار جالب در آیکون نقشه اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل پس از ساختن اپلیکیشن نقشه «Google Map» خود، تحول بزرگی در تکنولوژی به وجود آورد، خصوصا اینکه پس از آن جی پی اس نیز در دسترس کاربران قرار گرفت و باعث شد در هر زمان و مکانی بتوانند با اتصال به شبکه مجازی، محلی که در آن حضور دارند را تشخیص دهند و  مقصد خود را به شکلی دقیق مشخص کنند.

پس از آنکه نرم‌افزار گوگل به شکل عمومی در دسترس قرار گرفت، تمامی گوشی های هوشمند با سیستم عامل های مختلف از آن بهره بردند و نقشه گوگل به جزء جدایی‌ناپذیر گوشی های هوشمند تبدیل شد، به گونه ای که اگر گوشی‌ای فاقد این قابلیت بود فروش آن به کلی تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

سیستم عامل‌های مختلفی از نقشه گوگل استفاده می‌کنند، یکی از آنها سیستم عامل آی‌او‌اس شرکت اپل است. هرچند که آیکون این اپلیکیشن در گوشی های مختلف تفاوت دارد اما کارایی آن ثابت است. به همین دلیل شرکت های مختلف گوشی سازی  روی شکل ظاهری آیکون این نرم افزار تغییراتی صورت می‌دهند و آن را شخصی سازی می‌کنند.

در همین راستا شرکت اپل اخیرا آیکون نقشه گوگل خود را تغییر داده است. تصویری که جدیدا شرکت اپل برای آیکون این نرم افزار استفاده کرده، مختصات جغرافیایی شرکت مدیریتی اپل  روی نقشه گوگل را نشان می‌دهد. نکته جالب در تغییر صورت‌گرفته این است که اپل تصویر فوق را به صورتی نمادین در نقشه خود قرار داده تا به طور ویژه موقعیت خود را به کاربران نشان دهد.

 انتهای پیام/

آیکون نقشه اپل تغییر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر بسیار جالب در آیکون نقشه اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..