تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازاریابی مستمر، رعایت بهداشت اعتباری و اهتمام به مشتري مداري رمز موفقيت شعب اين استان است

خطیبی مدیر شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با نقش بازاريابي در جذب منابع جديد و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف بيان داشت: در بازاريابي هدف نهايي مشتري است؛ از اين رو جلب نظر و تامين رضايت مشتريان اولين اولويت بازاريابي به شمار مي آيد.

به گزارش شمانیوز: خطیبی فرايند بازاريابي را مجموعه اي از فعاليت هاي انساني و اقتصادي در جهت ارضاي نيازها وخواسته هاي افراد دانست و گفت: اين بانک با جذب منابع مالي خيرين، سازمان ها، نهادها و شرکت هاي خصوصي و دولتي و تخصيص آن به حوزه هايي همچون ازدواج جوانان، بهداشت و درمان، بهبود معيشت و اشتغالزايي نقش بسزايي در رفع محروميت ها و ايجاد رونق اقتصادي ايفا مي نمايد.
وی با اشاره به عملکرد شعب استان مازندران در سال ۹۵ تصریح کرد: با انجام بازاریابی و پيگيري هاي مستمر انجام شده در سال گذشته بيش از ۴۰ درصد رشد منابع قرض الحسنه را شاهد بوديم و امسال نيز اين روند با اهتمام بيشتري ادامه خواهد يافت.
خطیبی ادامه داد: تشکیل کمیته هاي بازاريابي، وصول مطالبات، کنترل مصارف و خدمات نوين در واحدهاي صف و ستاد در بهبود عملکرد مديريت شعب استان مازندران موثر بوده و فرايند فعاليت كاري شعب و ستاد بطور روزانه پيگيري و جهت رسيدن به رشد بيشتر از اهداف تعيين شده در نيمه ي اول سال ۹۶ اقدامات ارزنده اي صورت گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت: شناسایی، ارتباط و حضور در سازمانها، نهادها، شرکت ها و مراکز تولیدي فعال و شهرک هاي صنعتي براي سال جاري در دستور کار اين مديريت قرار دارد و در اين راستا تاكنون علاوه بر بازاريابي كارخانه هاي كاريزگران نوصنعت بابل و ادوات كشاورزي هادي، جلسات متنوعي با معاونت مالي استانداري مازندران، فرماندهي نيروي انتظامي استان، فرماندار شهرستان ساري، مديريت شركت دخانيات، فرودگاه دشت ناز ساري، دانشگاه علوم پزشكي مازندران، اداره دامپزشكي شهرستان و مديريت صندوق توسعه كشاورزي برگزار شده است.
مدیر شعب استان مازندران در زمینه وصول مطالبات اظهارداشت: به منظور کاهش میزان مطالبات شعب استان، کمیته پيگيري وصول مطالبات با حضور در تمامي شعبه ها، پرونده هاي سررسيد شده را مورد بررسي قرار مي دهد و در رابطه با نحوه بازپرداخت اقساط توسط مشتريان راهنمايي هاي لازم را ارائه مي نمايد.

منبع: روابط عمومی روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازاریابی مستمر، رعایت بهداشت اعتباری و اهتمام به مشتري مداري رمز موفقيت شعب اين استان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..