تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکا + تصاویر

برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فرودگاه بین المللی جان اف کندی آمریکا، صدها مسافر به دلیل برخورد هواپیمای جت خطوط هوایی دلتا با بوئینگ 757، از پرواز خود جا ماندند. 

در اثر برخورد جت با بوئینگ757، هواپیما دچار تکان شدیدی شد به طوری که مسافران را وحشت‌‌زده کرد. خلبان هواپیما برای آرامش مسافران، دلیل این تکان را، بال‌تله عنوان کرد تا بتواند علت را بررسی نماید. این اتفاق در حالی رخ داد که بوئینگ 757  روی باند فرودگاه مستقر و آماده پرواز بود. در این سانحه بال چپ بوئینگ صدمه دید.

تعداد 121 مسافر و 9 خدمه در هواپیما حضور داشتند که با کمک امدادگران، هواپیما را تخلیه کردند. طبق گفته مأموران برج مراقبت، خلبان جت  متوجه هشدارهای بوئینگ از پشت سر نشده و چندبار به بال هواپیما برخورد کرد که موجب ایجاد آسیب‌های جدی شد. 

تصاویر زیر صحنه‌هایی از حادثه را نشان می‌دهد.

برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکا

 برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکا

برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکا

 

انتهای پیام/

جت بال بوئینگ 757 را شکست 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد جت با بوئینگ 757 آمریکا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..