تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر محمود واعظی از آزادگان و خانواده شهدای وزارت ارتباطات در استان هرمزگان

در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ایران:

تقدیر محمود واعظی از آزادگان و خانواده شهدای وزارت ارتباطات در استان هرمزگانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل نوری مشاور وزیر و مسوول دفتر امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای سفر به استان هرمزگان به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه و شرکت های تابعه ، در مزار شهدای دستگاه های وابسته به وزارت ارتباطات در استان هرمزگان حضور یافت و با غبار روبی و عطر افشانی، با آرمان های والای شهدای گرانقدر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجدید بیعت کرد.

وی در دیدار با خانواده شهدای دستگاه های وابسته به این وزارتخانه در استان هرمزگان، ضمن ابلاغ پیام واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خانواده معظم شهدا، شهیدان را مایه افتخار و استواری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و آرمان های مقدس آن ها است .

همچنین در این دیدارها مسوول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیم لوح تقدیر از طرف دکتر واعظی از خانواده شهدای دستگاه های تابعه وزارت در استان تجلیل کرد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران در ادامه سفر خود به استان هرمزگان در منزل یکی از آزادگان حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

مسوول امور ایثارگران وزارت ارتباطات در نشستی با ایثارگران شاغل و بازنشسته دستگاه های وابسته به وزارت ارتباطات در استان هرمزگان، گفت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند و هر قدمی که برای خدمت به این عزیزان برداشته شود در مقابل کار عظیم آنان ناچیز است.

در این نشست صمیمی ایثارگران شاغل و بازنشسته دستگاه های وابسته وزارت ارتباطات مشکلات و چالش ها و همچنین دغدغه خود را با مشاور وزیر ارتباطات و دیگر مسوولین همراه مطرح کردند.

در پایان این نشست مسوول دفتر امور ایثارگران وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه دلیل حضور در جمع ایثارگران ، انعکاس و پیگیری مطالبات آنان است ، برای هر گونه همیاری و مساعدت با ایثارگران دستگاه های وابسته به وزارت ارتباطات در استان، قول مساعد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر محمود واعظی از آزادگان و خانواده شهدای وزارت ارتباطات در استان هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..