تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در اینستاگرام علی کریمی

واکنش علی کریمی به سالروز ورود آزادگان به میهن +اینستاپستبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 26 مرداد ماه سال 1369 اولین گروه از رزمندگان دلاور ایرانی که در جریان جنگ تحمیلی به اسارت رژیم بعث عراق درآمده بودند به میهن اسلامی بازگشتند.

این روز در تقویم ایران ماندگار شد و از آن پس 26 مرداد برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی تداعی‌کننده یکی از شیرین‌ترین و بهترین‌ لحظات زندگی‌شان است.

از تاریخ یاد شده که آغاز ورود آزادگان به ایران بود در بازه‌های زمانی مختلف رزمندگان ایران که در اردوگاه‌های رژیم بعثی در اسارت بودند دسته دسته به میهن بازگشتند.

گرامیداشت 26 مرداد ماه هر ساله در کشور برگزار می‌شود و همچنین کاربران فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر مختلف از ورود آزادگان در صفحات خود این روز را گرامی می‌دارند.

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران نیز در پست اینستاگرام خود در این خصوص نوشت:

"ما همیشه وامدار فداکاری و از خود گذشتگی شما و شهدا هستیم، پهلوان و قهرمان شمایید و لاغیر، بازگشتتان مبارک".

واکنش علی کریمی به سالروز ورود آزادگان به میهن +اینستاپست

انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی علی کریمی به سالروز بازگشت آزادگان به کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در اینستاگرام علی کریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..