تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کروم بروک جدید ایسر آشنا شوید

با کروم بروک جدید ایسر آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ایسر قصد دارد در شهریور ماه کروم بوک جدید خود را به بازار عرضه کند. این کروم بوک که روز گذشته رونمایی شد « Chromebook 11 C771 » نام دارد و قرار است در دو مدل Core i3 و Core i5 عرضه شود.

کروم بوک های شرکت ایسر معمولا برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان در مدرسه و دانشگاه ساخته می‌شود و به همین دلیل شرکت ایسر از سخت افزار متوسطی در ساخت آنها استفاده می‌کند تا بتواند قیمت آنها را در سطح مطلوب نگه دارد.

قیمت مدل Core i3 و Core i5 این کروم بوک به ترتیب 279 و 329 دلار اعلام شده است که قیمت های مناسبی به حساب می‌آیند. کروم بوک جدید ایسر دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی است و از رزولوشن 1366 در 768 بهره می‌برد.

گفتنی است؛ این محصول بر اساس گفته های شرکت سازنده بین 12 تا 13 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

در ادامه تصویری از Chromebook 11 C771 ، محصول شرکت ایسر مشاهده می‌کنید :

با کروم بروک جدید ایسر آشنا شوید

 

انتهای پیام/

کروم بوک جدید ایسر رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کروم بروک جدید ایسر آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..