تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کریس رونالدو به محرومیت از پنج بازی

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریستیانو رونالدو ستارهپرتغالی تیم رئال مادرید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "غیرممکن است که در این وضعیت در امان باشیم، ۵ بازی محرومیت!! به نظر اغراق آمیز و مسخره می آید، و هیچ معنایی جز آزار و اذیت ندارد! از هم تیمی ها و هواداران به خاطر حمایتی که داشتند تشکر می کنم."

گفتنی است؛ بعد از دریافت کارت زرد دوم و هل دادن داور در نیوکمپ، رونالدو از زمین بازی دیدار رفت برابر بارسا اخراج شد و کمیته انضباطی اسپانیا وی را 5 جلسه محروم کرد. رئال مادرید به این حکم اعتراض داشت که امروز خبر رد اعتراض و به قوت ماندن این رای باعث عصبانیت ستاره پرتغالی شده است.
 

 

انتهای پیام/

رونالدو به مجرومیت 5 جلسه‌ای اعتراض کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کریس رونالدو به محرومیت از پنج بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..