تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار داغ ترین تصاویر از سری هشتم جنگ ستارگان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،جدیدترین مجموعه عکس‌های فیلم سینمایی "جنگ ستارگان 8" با نام فرعی "آخرین جدای" از طریق عوامل سازنده این فیلم منتشر شد.

فیلم سینمایی جنگ ستارگان 8 با نام فرعی "آخرین جدای" 17 دسامبر 2017 اکران بین المللی خود را آغاز می نماید.

فیلمنامه این اثر حاصل همکاری "جرج لوکاس" با "ریان جانسون" است. جرج لوکاس بدون شک پدر جنگ ستارگان محسوب می شود و در هریک از نسخه های این فیلم نامی از وی شنیده می شود.

انتشار داغ ترین تصاویر از سیر هشتم جنگ ستارگان

تام هاردی، کری فیشر، دیسی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک و آدام درایور از دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

با پایان پذیرفتن مراحل پس از تولید این فیلم هم اکنون برای اکران آماده بوده و به احتال فراوان پیش از اکران عموم در چندین جشنواره رونمایی می شود.

انتشار داغ ترین تصاویر از سیر هشتم جنگ ستارگان

گفتنی است یکی از بازیگران قدیمی این فیلم یعنی "کری فیشر" که در نسخه هشتم نیز حضور دارد سال گذشته بر اثر مشکل قلبی درگذشت.

این اثر در ادامه فیلم قبلی یعنی "نیرو بر میخیزد" ساخته شده و "ری" به همراه تیمش و حضور احتمالی "اسکای والکر" به مبارزه علیه بیگانگان می‌روند.

انتشار داغ ترین تصاویر از سیر هشتم جنگ ستارگان

شماره قبلی فیلم "نیرو برمی‌خیزد"، شروعی بسیار خوب برای نسل جدید جنگ ستارگان بود و امیدواری زیادی وجود دارد که این سری، خاطرات خوش سری‌ اول را تکرار کند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

تازه ترین خبرها از فیلم تخیلی جنگ ستارگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار داغ ترین تصاویر از سری هشتم جنگ ستارگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..