تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه ملی همراه دولت دوازدهم خواهد بود

رسانه ملی همراه دولت دوازدهم خواهد بودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ از امروز پخش برنامه‌های شبكه‌ استانی سیمای مركز سمنان با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما 24 ساعته شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با ابراز خرسندی از 24 ساعته شدن پخش برنامه‌های سیمای مركز سمنان گفت: شبكه‌های استانی هویت دارند و مردم در استان‌ها با شبكه‌های استانی زندگی می‌كنند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در مراسم 24 ساعته شدن شبكه استانی و افتتاح 40 طرح فنی صدا و سیمای استان سمنان، همكاری و همراهی با دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی جدید را از سیاست‌های رسانه ملی بیان كرد و گفت: در كنار انعكاس دستاوردها و برنامه‌های دولت از شبكه‌های سراسری و استانی، خواسته‌ها و افكار عمومی نیز به طور منصفانه از این رسانه به مسئولان منتقل می‌شود.

دكتر دارابی خاطرنشان كرد: در كنار انعكاس دستاوردها و برنامه‌های دولت از شبكه‌های سراسری و استانی، خواسته‌ها و افكار عمومی نیز به طور منصفانه از این رسانه به مسئولان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینكه نقد به معنای سیاه‌نمایی نیست و هر گونه مچ‌گیری در صدا و سیما ممنوع است، گفت: نقد در رسانه ملی با هدف اصلاح امور و كمك برای رفع عیوب است و از هر گونه نقد منصفانه حمایت می شود.

دكتر علی دارابی همچنین از تشكیل ستاد ویژه چهل سالگی انقلاب برای انعكاس دستاوردهای نظام در رسانه ملی خبر داد و گفت: از فجر 96 تا فجر97 ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل مستند، نمایش و فیلم و سریال در شبكه‌های سراسری و استانی تولید و در این مدت پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه ملی همراه دولت دوازدهم خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..