تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ همه شکایت دارند حتی پزشک معالج!

۵۸۱۵۳۵

۱۸۸  بازدید

گفته می شود در مراسمی که به خاطر اولین سالگرد عباس کیارستمی، فیلم ساز فقید ایران، در دانشگاه شهید بهشتی و با حضور تعدادی از اهالی سینما و وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن اینکه گزارشی از روند پرونده پزشکی ارائه شد متوجه شدیم که همه به اتفاق پزشک معالج از روند درمان کیارستمی شکایت دارند!

ماهنامه خط خطی - مهدی طوسی: گفته می شود در مراسمی که به خاطر اولین سالگرد عباس کیارستمی، فیلم ساز فقید ایران، در دانشگاه شهید بهشتی و با حضور تعدادی از اهالی سینما و وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن اینکه گزارشی از روند پرونده پزشکی ارائه شد متوجه شدیم که همه به اتفاق پزشک معالج از روند درمان کیارستمی شکایت دارند! به نظر شما اگر به شکایت رسیدگی شود، نتیجه اعلام چه خواهدشد؟ پیش بینی ما این است:


- طی بررسی کارشناسی و دقیق ما، یکی از متهمان اصلی کودک چهار ساله ای است که در زمان ملاقات، به شکلی خزنده و مشکوک، از زیر دستان ماموران بیمارستان فرار کرده و خودش را به داخل بخش رسانده و بعد با زدن جیغ بلندی باعث ترس مرحوم کیارستمی شده و همین ترس انگیزه ترس وی از نظام پزشکی ایران شده است!


- کارخانه سازنده ساعت مچی دکتر معالج مرحوم کیارستمی نیز متهم است و ما داریم خانواده مرحوم را مجاب می کنیم از این کارخانه به مجامع جهانی شکایت کنند! چرا که این ساعت به قدری سنگین بوده که وقتی دکتر معالج دستش را روی شکم کیارستمی برای معاینه قرار می داده است، روی معده وی فشار سنگینی را تحمیل می کرده و لذا باعث آسیب شدید به سیستم گوارشی وی شده است!


- کارمند دون پایه بخش لاندری بیمارستان، که در بازبینی ملحفه ارسال برای مرحوم کیارستمی دقت لازم را نداشته، هم محکوم است. گفته می شود وقتی ملحفه را باز کردند بیندازند روی ایشان، یک سوسک ملاحظه شده است که جیغ بلند مرحوم را در پی داشته و این واکنش صدادار روی امعا و احشای ایشان تاثیر سوء داشته است! گفتنی است که در همین رابطه پرونده سوسک های بیمارستان نیز در دست بررسی است!


- با تحقیقات محیطی صورت گرفته متوجه شدیم که مرحوم کیارستمی از رنگ دیوارهای بیمارستان دلخور بده اند و اعتقاد داشته اند این رنگ بیمار را بیشتر بیمار می کند! به همین منظور، کارگر نقاش ساختمانی، که این رنگ را برای بیمارستان انتخاب کرده است، نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارد!


- گفتنی است مرحوم کیارستمی، بدون هماهنگی با نظام پزشکی ایران، فرانسه را برای ادامه روند درمان خود انتقاد کردند و لذا کارمندی که بلیت فرانسه را به ایشان فروخته است نیز احضار شده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ همه شکایت دارند حتی پزشک معالج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..