تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام 30میلیون تومانی برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

بانک رفاه در طرح کرامت ۹۶ به مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش شمانیوز: متقاضیان یاد شده می‌توانند برای تهیه و تامین اموال و خدمات مورد نیاز همانند تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحد مسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی در قالب عقد مرابحه حداکثر تا مبلغ 300 میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.
نرخ سود تسهیلات این طرح 18 درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 48 ماه خواهد بود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانیwww.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن 8525-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام 30میلیون تومانی برای مستمری بگیران تامین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..