تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه جدید و لوکس «کایلی جنر»

۴۰۰۰۴۴

۱۳۹۱۹  بازدید

کایلی جنر زاده ۱۰ آگوست ۱۹۹۷، مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. این ستاره 19 ساله اخیرا سومین خانه خود را در هیدن هیلز، کالیفرنیا، به قیمت 12 میلیون دلار خریده است. او در چند ماه گذشته دو خانه، یکی به قیمت 6 میلیون دلار و دیگری را به قیمت 4.5 میلیون دلار خرید.

برترین ها: کایلی جنر زاده ۱۰ آگوست ۱۹۹۷، مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او در مجموعه تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها «Keeping Up with the Kardashians» همراه با مادر، خواهر و پدر وخواهرها و برادر ناتنی اش درخشید.

در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و خواهرش، کندال جنر، را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.

 خانه جدید و لوکس کایلی جنر

این طور که معلوم است، کایلی جنر تنها به فکر کلکسیون ماشین هایش نیست بلکه جدیدا به کلکسیون خانه نیز علاقمند شده است. 

این ستاره 19 ساله اخیرا سومین خانه خود را در هیدن هیلز، کالیفرنیا، به قیمت 12 میلیون دلارخریده است. او در چند ماه گذشته دو خانه، یکی به قیمت 6 میلیون دلار و دیگری را به قیمت 4.5 میلیون دلار خرید.

خانه جدید کایلی به مساحت 13200 متر مربع، و دارای 8 اتاق خواب و 11 سرویس بهداشتی است که مجهز به سالن تئاتر، استخر و اتاق ماساژ می باشد.

خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر  خانه جدید و لوکس کایلی جنر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه جدید و لوکس «کایلی جنر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..