تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنبه؛ احتمال معرفی سرپرست وزارت علوم

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس درباره ساعات جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: در این جلسه عنوان شد که اگر امروز نمایندگان شیفت بعدظهر را هم فعالیت کنند، رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تا فردا بعدظهر به اتمام خواهد رسید.

به گزارش شمانیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس درباره ساعات جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: در این جلسه عنوان شد که اگر امروز نمایندگان شیفت بعدظهر را هم فعالیت کنند، رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تا فردا بعدظهر به اتمام خواهد رسید.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر گفت: در نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس درباره ساعات جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بحث و بررسی صورت گرفت.
وی افزود: در حال حاضر ۲۳ ساعت از زمان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی مانده است.
عضو هئیت رئیسه مجلس تاکید کرد: همچنین در این جلسه عنوان شد که اگر امروز چهارشنبه (۲۵ مردادماه) نمایندگان شیفت بعدظهر را هم در مجلس فعالیت کنند، رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تا فردا بعدظهر به اتمام خواهد رسید.
عباسی تصریح کرد: مجلس امروز هم، چون روز گذشته برای شیف دوم و سوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رای گیری خواهد داشت.
عضو هئیت رئیسه مجلس با اشاره به معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس گفت: رئیس جمهور تاکنون وزیر پیشنهادی علوم را به مجلس معرفی نکرده است و پیش بینی می کنیم سرپرست وزارت علوم تا روز شنبه همزمان با شروع به کار کابینه دوازدهم مشخص شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنبه؛ احتمال معرفی سرپرست وزارت علوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..