تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باورهای غلط درباره رژیم های گیاهی را فراموش کنید/ اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  باور اینکه پروتئین های گیاهی  سبب از بین رفتن عضلات و ضعف نمی شوند غلط است. در حقیقت آنها همانند پروتئین حیوانی در ساخت عضلات مفید هستند.

مطالعات نشان داده کسانی که پروتئین برنج مصرف می کنند  پس از تمرین، به همان میزان کسانی که آب پنیر دریافت می‌کنند، توده عضلانی آنها افزایش می یابد. خوردن آب پنیر باعث توده عضلانی بیشتر می شود، نه به این دلیل که پروتئین های حیوانی نقش موثرتری در حفظ و افزایش توده عضلانی دارند، بلکه به این دلیل که، میزان پروتئین آب پنیر در هر گرم از پروتئین برنج بیشتر است. 


کربوهیدرات های پیچیده موجود در گیاهان نه تنها مضر نیستند، بلکه به شما در حفظ و ذخیره انرژی در طول روز کمک می کنند. مشکل زمانی ایجاد می شود که شما کربوهیدرات های فراوری شده را که باعث افزایش قند خون و افزایش وزن می شوند، به رژیم غذایی تان اضافه کنید. پس از کربوهیدرات موجود در گیاهان نترسید.


باورهای غلط درباره رژیم های گیاهی+اینفوگرافیک 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باورهای غلط درباره رژیم های گیاهی را فراموش کنید/ اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..