تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتگ "رای اعتماد" تِرِند شد

هشتگ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته، 24 مرداد ماه نخستین جلسه رای اعتماد به 17 وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم که از سوی رئیس جمهور روحانی به مجلس معرفی شده بودند، برگزار شد. نمایندگان مجلس در جلسه نوبت صبح ابتدا به بررسی کلیات برنامه‌های دولت پرداختند و روحانی نیز از وزرای پیشنهادی خود دفاع کرد، سپس در جلسه عصر نمایندگان بررسی صلاحیت دو وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار دادند.

در حین برگزاری این جلسه، با وجود حواشی به‌وجود آمده شبکه‌های اجتماعی مملو از واکنش کاربران به جلسه رای اعتماد شد، پُست‌های منتشرشده از سوی کاربران به خصوص در توییتر که با هشتگ واحد "رای اعتماد" منتشر شده بود موجب شد  این هشتگ تا هم اینک با بیش از سه هزار توییت تِرِند شود.

معرفی نشدن وزیر علوم و تحقیقات، معرفی نشدن وزیر زن در لیست کابینه دوازدهم، واکنش به مخالفان و موافقان وزرای پیشنهادی، همهمه نمایندگان و تذکرات لاریجانی، بلند صحبت کردن کواکبیان و واکنش رئیس مجلس به صدای بلند او و ... از جلمه حواشی روز گذشته جلسه رای اعتماد مجلس بود.

هشتگ

انتهای پیام/

رای اعتماد ترند شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتگ "رای اعتماد" تِرِند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..