تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسان ترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی/ فرهنگیان اندرخم درمان درد‌های کهنه نظام آموزشی/ سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو / آخرین فرصت ثبت نام کنکوری ها

آسان ترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی/ فرهنگیان اندرخم درمان درد‌های کهنه نظام آموزشی/ سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو / فردا، آخرین فرصت برای ثبت نام کنکوری هابه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد باید حرف اول را در کشور بزند
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد در تمامی رشته‌های علمی باید رقابت کرده و جز سرآمدی باشد.

فرهنگیان اندرخم درمان درد‌های کهنه نظام آموزشی/ آموزش و پرورش بر ریل موفقیت حرکت می‌کند؟
آموزش و پرورش با چالش‌های متعددی مواجه است و همواره در انتظار سکانداری است تا سر و سامانی برای این مشکلات و رفع حواشی داشته باشد.

سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو
استفاده از روغن‌هایی همچون بادام، لیمو، نارگیل، کرچک، خردل، رزماری سبب افزایش رشد مو‌های سر، جلوگیری از شکنندگی ساقه مو و ایجاد موخوره می‌شوند.

رشد قارچ گونه موسسات آموزشی طب سنتی/ وزارت بهداشت به موسسه ای مجوز نداده است
مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به هیچ موسسه آموزشی در زمینه طب سنتی مجوز نداده است.

قرارگیری شرکت‌های دانش بنیان در کوچه‌های بن بست/ اقتصاد دانش بنیان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی
دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید به بازار‌های بین المللی ورود پیدا کنند و محصولات خودشان را با معیار‌های بین المللی طراحی کنند.

سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو
استفاده از روغن‌هایی همچون بادام، لیمو، نارگیل، کرچک، خردل، رزماری سبب افزایش رشد مو‌های سر، جلوگیری از شکنندگی ساقه مو و ایجاد موخوره می‌شوند.

انتخاب رشته ۳۸۳ هزار نفر در کنکور سراسری/ فردا آخرین فرصت برای کنکوری ها است
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته در کنکور ۹۶ فردا ۲۵ مرداد پایان می‌یابد .

کاکائو‌های تقلبی که سودجویان به خورد مردم می‌دهند
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: یکی از انواع تقلب در مواد غذایی، مخلوط کردن مواد تقلبی به مواد غذایی است که تقلب در افزودن روغن به جای کره کاکائو در تولید شکلات دیده می‌شود.

آسانترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی
بی تحرکی، سلامت افراد را به طور جدی تهدید می‌کند که مشکلاتی مانند چاقی، فشارخون بالا، بیماری‌های قلبی، انواع سرطان‌ها و پوکی استخوان را ایجاد می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسان ترین راه برای کاهش وزن و چربی سوزی/ فرهنگیان اندرخم درمان درد‌های کهنه نظام آموزشی/ سریع‌ترین روش‌های افزایش رشد مو / آخرین فرصت ثبت نام کنکوری ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..