تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتک حیثیت دختر جوان در فضای سایبر از سوی دوست و همکلاسی

هتک حیثیت دختر جوان در فضای سایبر از سوی دوست و همکلاسی به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي صفحه‌اي ايجاد نموده و در آن تصاوير شخصي و خانوادگي وي را همراه با مطالب غيراخلاقي درج نموده است، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان کرد: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي متهم به هويت مريم.م از دوستان و همكلاسي‌هاي وي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير گرديد.

سرهنگ مرتضوي بيان کرد: متهم صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را هتك حيثيت شاكي به دليل اختلاف با وي و انتقام جويي عنوان داشت.
اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه نمود: عكس و فيلم‌هاي خصوصي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران حتي نزديكان و اقوام خود قرار ندهيد.

اين مقام انتظامى ياد آور شد: اجازه فيلم برداري و عكس برداري از مجالس خصوصي خود را به ديگران ندهيد و از ذخيره كردن اطلاعات خصوصي نظير و فيلم و عكس بر روي تلفن همراه،تبلت و لپ تاپ پرهيز نماييد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتک حیثیت دختر جوان در فضای سایبر از سوی دوست و همکلاسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..