تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های بازیگران سری جدید (312)

عکس های بازیگران سری جدید (312)

جدید ترین عکس ها و اخبار بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی را از دنیای سینما و موسیقی و ورزش برایتان حاضر نموده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

سلفی سروش رفیعی بازیکن مفید فوتبال کشورمون در کنار پدر و مادر عزیزش شروع مقاله امروز ماست تا بهانه اي باشد برای آرزوی سلامتی برای همۀ پدر ها و مادرهای عزیز.

عکس های بازیگران سری جدید (312)با هر گل، پاس گل، پنالتی و حتی اوت دستی موفقی که رضا قوچان نژاد در لیگ هلند رقم می‌زند، یک استوری /مبارک باشه عزیزم/ در صفحه ساده بیات آپلود می شود.

عکس های بازیگران سری جدید (312)گریم صابر در نمایش /سی/، مناسب برای چسباندن روی قندان.

عکس های بازیگران سری جدید (312)عمو پورنگ به سفر خارجی رفته هست و مدام عکسهایی با کپشن /رهایی/ می‌گذارد. عمو جان یه ذره جنبه داشته باش.

عکس های بازیگران سری جدید (312)محمدعلی فلاحتی نژاد قهرمان سال هاي نه عمده دور وزنه برداری کشورمون پس از یک دوره سخت مریضی از میان ما رفت و جامعه ورزشی کشور را سوگوار کرد. تسلیت می گوییم به خانواده ي مرحوم فلاحتی نژاد و جامعه ورزش وزنه برداری.

عکس های بازیگران سری جدید (312)شبنم جان ممنون از این که پافشاری کرده اي /گذشته از کنسرت/ عکس را گرفته اي، چون ظاهرت اکثر با کپشن /گذشته از پاتختی/ همخوانی دارد.

عکس های بازیگران سری جدید (312)نیما فلاح و سحر ولدبیگی با این سلفی کافه یکی ار رفقایشان تبلیغ کردند.

عکس های بازیگران سری جدید (312)سیمرغ بلورین /ناز ترین/ عکس ماه هم می‌رسد به این عکس مهدی یغمایی که موهایش به کنار، نگاهش عجب جنجالی در خود دارد! 

عکس های بازیگران سری جدید (312)سلفی هنرمندانِ به وجد آمده، در کنار اکبر خان میثاقیان، در حاشیه یک مراسم خیریه در مشهد. ساماز سماواتی، سعید داخ، علی صالحی، شهروز ابراهیمی و رامبد شکرآبی در عکس حضور دارند.

عکس های بازیگران سری جدید (312)سلفی سارینا بانو قائدی در کنار پدرش، در مسیر رفتن به کلاس تابستانی. چون دختر هاي این دوره و زمانه در جایی جز مدرسه تن به مقنعه نمی دهند.

عکس های بازیگران سری جدید (312)مانی نوری هم از آن دسته عزیزانی هست که از سندروم /به من دقت کنید/ رنج می برد. گرچه این عزیزان اکثر از این سندروم لذت می برند و رنج آن برای سایرین هست.

عکس های بازیگران سری جدید (312)شهروز ابراهیمی به همراه مادر عزیزش در کنار نعیمه نظام دوست در همان جشن خیریه اي که در مشهد برگزار شده بود. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)سلفی ستاره حسینی و ستاره اسکندری با یکی از فیلترهای اسنپ چت. باز خدا را شکر از فیلتر هاي دیگری بهره گیری نکرده اند و به خود احترام گذاشته اند. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)علی دایی با به اشتراک گذاشتن این عکس قدیمی از تیم ملی فوتبال، در واکنش به دعواهای جدید میناوند با منصوریان و پاشازاده همه ي را به وحدت و آرامش دعوت کرد. ولی خب ما دوزاری مان بدک نیست و متوجه کنایه دایی به میناوند می شویم، وگرنه عکسی را انتخاب می کرد که میناوند هم در ترکیب باشد. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)جشن حافظ چند روز پیش پایان یافته ولی تصاویر آن تا جشن حافظ سال بعد ادامه خواهد داشت! کوروش تهامی و همسرش در این مراسم.

عکس های بازیگران سری جدید (312)من جای فریبا متخصص بوده پیش از گرفتن سلفی به ارسلان می‌گفتم /اول دکمه پیرهنتو ببند بعد/. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)سوگل طهماسبی با این عکس تولد برادر عزیزش را تبریک گفت.

عکس های بازیگران سری جدید (312)پدرام کریمی چند روزی هست که به پاریس رفته و از این که در این چند روز نتوانسته هر روز پست بگذارد از همۀ معذرت خواهی کرد. آسان باش پدرام جان، کسی یادش نبود که نیستی!

عکس های بازیگران سری جدید (312)اگر چهار سال پیش این عکس را به هواداران نفیسه روشن نشان میدادی و می گفتي که این عکسِ چهار سال آینده نفیسه بانو هست، قطعا یقین نکرده و واکنش تندی نشان میدادند. ولی خب هیچ عاملی عجیب تر و غیر قابل پیش بینی تر از گذر زمان نیست

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران سری جدید (312)عکس یادگاری ستاره هاي هنر کشورمون به همراه تندیس هاي حافظ خود در حاشیه جشن حافظ. نوید محمدزاده، استاد کیهان کلهر و هوتن شکیبا، سه هنرمند باافتخار و کرد زبان کشورمون در کنار رضا درمیشیان و سایر عزیزان. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)ملیکا زارعی با این عکس سه دهمِ درصد سرانه مطالعه در کشور را افزایش داد.  

عکس های بازیگران سری جدید (312)جادوی سهراب پورناظری در نمایش /سی/ که با پیشباز بینظیری رو به رو شده هست و اجرای آن تمدید گشته هست.

عکس های بازیگران سری جدید (312)سوال روز: بنظر شما سروش در لحظه ثبت این عکس با خود چه می گوید؟! 

برترین جواب در عدد بعد منتشر خواهد شد.

عکس های بازیگران سری جدید (312)یک جشن سینمایی دیگر به اسم /جشن منتقدین/ پیش رویمان هست و سارا بهرامی در آن کاندید شده هست. بخاطر هنرنمایی در فیلم /ایتالیا، ایتالیا/ ساخته کاوه صباغ زاده. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)در ادامه تصاویر جا باقیمانده از جشن حافظ می‌رسیم به این عکس الهه حصاری. 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران سری جدید (312)و این عکسِ احسان کرمی و ساره بیات. بعید نیست فردا رضا قوچان نژاد پست بگذارد و عکس گرفتن در کنار احسان کرمی مجری مفید کشورمون را به خواهر بانو اش تبریک بگوید.

عکس های بازیگران سری جدید (312)خواهران هنرمند و کم کار سینما و تلویزیون، یعنی نگین صدق گویا و شیرین بینا در همین مراسم. آیا می‌دانستید نگین بانو 47 ساله و شیرین بانو 52 ساله میباشند؟! 

عکس های بازیگران سری جدید (312)شهره بانو ها در تمرین کنسرتشان. اي کاش کسی بود تا به عزیزان گوشزد می‌کرد که صرفاً اسم /شهره/ داشتن علتی بر خواننده بودن نمی شود. آن یک مورد هم استثنا شده هست!

عکس های بازیگران سری جدید (312)جشن حافظ نیست و پشت صحنه کنسرت فرزاد فرزین هست. عکس یادگاری بهاره کیان افشار و همکارش در سریال عاشقانه. بهاره در این مطلب از همسر نازنین فرزاد گفته، خبری که تا پیش از این رسانه اي نشده بود. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)علی کریمی و کفش بدون جوراب؟ نه یقین نمی کنم.

عکس های بازیگران سری جدید (312)سلفی ماهایا پطروسیان در کنار الناز شاکردوست، مربوط به پشت صحنه فیلم سینمایی /خفگی/ ساخته فریدون جیرانی که در جشن منتقدین نامزد برترین فیلم و کلی عناوین دیگر شده هست. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)سارا رسولزاده، یکی از آن هنرمندانی که اگر امروز صفحه اینستاگرام بسازد، فردا یک میلیون فالوئر می‌گیرد! آن قدر که در /عاشقانه/ خاطرخواه پیدا کرده. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)/به اندازه‌ي تو کسی نیست.. که بتونه غممو کم کنه
بدونه یه وقتایی لازمه.. که تنهام بذاره و ترکم کنه
کسی نیست مانند تو با صداش.. بخوابم و رو ابرا بیدار شم
همۀ وقت} بلد باشه چیزی بگه که.. تو بحبوحه دلتنگی شاد شم/

آرزوی موفقیت و سلامتی داریم برای مونا برزویی، از ترانه سراهای مفید کشورمون.

عکس های بازیگران سری جدید (312)سلفی یوسف تیموری در کنار رضا گلزار، طوری که انگار با هم خیلی رفیق میباشند. 

عکس های بازیگران سری جدید (312)– آقا مدیری این همۀ بازگر میاری تو سریالات این بار منم دعوت کن پامرغی میرم کلی میخندونم مردمو.

+ برو پایین عزیزم.

عکس های بازیگران سری جدید (312)نگار جواهریان از نامزد شدن فیلم همسرش /نگار/ برای پاداش برترین فیلم از دیدگاه متنقدین خبر داد.

عکس های بازیگران سری جدید (312)چیزی که از اینترنت سفارش می دهي «برو پایین»

عکس های بازیگران سری جدید (312)چیزی که برایت میفرستند!

عکس های بازیگران سری جدید (312)

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران اخبار ستاره های معروف «311»

عکس های بازیگران و اخبار چهره های مشهور «310»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها «309»

عکس های بازیگران و هنرمندان معروف ایران «308»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های بازیگران سری جدید (312)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..