تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات‌های مختلف + اینفوگرافیک

گزیده‌ای از بیانات رهبر درباره انتخابات های مختلف در دوران انقلاب+اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری بخشی از بیانات ایشان در خصوص تعداد انتخابات‌های بعد از انقلاب و میزان مشارکت مردم را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرد.

لازم به ذکر است؛ مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری صبح روز 12 مرداد 1396 با حضور رهبر معظم انقلاب، رییس‌جمهور، سران قوای مقننه و قضاییه و مسئولان کشوری و لشکری و سفرا و مقامات کشورهای خارجی نظام برگزار شد و رهبری حکم تنفیذ رییس‌جمهور را به حسن روحانی اعطا کردند.

صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری نوشت:

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری در تاریخ ۱۳۹۶/۵/۱۲ با اشاره به برگزاری دوازده جلسه‌ی تنفیذ از ابتدای انقلاب تاکنون و همچنین برگزاری انتخابات‌های گوناگون در این مدت و نقش‌آفرینی مردم در امور مختلف کشور، فرمودند: «نسل جدید ما فراموش نکند، ما دوره‌ی قبل از انقلاب را با همه‌ی وجودمان لمس کردیم؛ دیکتاتوری را، در حاشیه بودن مردم را، بی‌اعتنائی به مردم در امر حکومت را با همه‌ی وجودمان دیده‌ایم؛ جوانهای ما ندیده‌اند. مردم، قبل از پیروزی انقلاب هیچ نقشی در مدیریّت کشور و تعیین مدیران نداشته‌اند.» ۱۳۹۶/۵/۱۲."

 گزارشی از انتخابات های مختلف در دوران انقلاب اسلامی+اینفوگرافیک

انتهای پیام/

گزارشی از انتخابات های مختلف پس از انقلاب اسلامی + اینفوگرافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات‌های مختلف + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..