تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبريک رئيس رسانه ملی به رئيس و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام

تبريك رئيس رسانه ملی به رئيس و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظامبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی عسكری در پیامی كه برای آیت‌الله هاشمی شاهرودی ارسال كرد، ضمن تبریك انتصاب وی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، توفیق روزافزون او را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) از خداوند تعالی خواستار شد.

در پیام دكتر عسكری به آیت‌الله هاشمی شاهرودی آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) به «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام»، را تبریك عرض می‌نمایم.

بدون تردید حضور آن فقیه و عالم وارسته، متعهد، انقلابی و مجرب موجب اعتلای این نهاد مهم نظام اسلامی خواهد شد.

توفیق روزافزون حضرتعالی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) از خداوند تعالی مسئلت دارم.

همچنین رئیس رسانه ملی در پیام تبریك خود به دكتر محسن رضایی توفیق وی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) از خداوند متعال مسئلت كرد.

در بخشی از این پیام آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) به سِمت «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام» تبریك عرض می‌نمایم.

بدون تردید استمرار تلاش‌های ارزشمند آن برادر انقلابی- جهادی و با تجربه در این جایگاه موجب ارتقای كارآمدی و تأثیرگذاری این نهاد راهبردی و بااهمیت خواهد شد.

موفقیت آن جناب را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

آیت‌الله شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبريک رئيس رسانه ملی به رئيس و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..