تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از عروسک‌های جدید دارا و سارا در جشنواره اسباب بازی

نمایشگاهبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین دوره جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

در این جشنواره غرفه‌های مختلف اسباب‌بازی وجود دارد و در آن می‌توان اسباب‌بازی‌های چوبی را مشاهده کرد که برای سنین 2 تا 10 سال ساخته شده‌اند و در کنار جنبه سرگرمی‌شان, آموزشی و فکری نیز هستند.

همچنین اسباب‌بازی‌های روبات نیز در این جشنواره دیده می‌شود که برای کودکان چهار ساله و بالاتر از این سن طراحی شده‌اند و به افزایش هوش و خلاقیت آنها کمک می‌کند. بازی‌های کمک آموزشی فومی هم برای کودکان زیر 10 سال به صورت لی لی, اعداد و علایم ریاضی, فارسی, جورچین و پازل‌های مختلف در این جشنواره عرضه شده‌اند. 

عروسک‌های پارچه‌ای, ماشین‌های کنترلی و روبات‌هایی که توسط کودکان ساخته می‌شود, از دیگر محصولات عرضه شده در جشنواره ملی اسباب‌بازی است. اسباب‌بازی مگاترون از دیگر اسباب‌بازی‌های عرضه شده در این جشنواره است که هفت چرخ بازی دارد و در مجموعه آن می‌توان چرخ دنده و تمام قسمت‌های الکترونیکی را مشاهده کرد. این بازی قسمت‌های مختلف الکترونیکی را به کودکان آموزش می‌دهد. دومینوهای چوبی, شب خواب‌ها و کتاب‌های داستان کودک و نوجوان هم در این جشنواره در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه که اسباب‌بازی یک کالای فرهنگی است، گفت: اسباب‌بازی در شکل‌گیری فرهنگ, اخلاق و شخصیت کودکان هم موثر و هم مخرب است. امسال سومین دوره جشنواره اسباب‌بازی را برگزار می‌کنیم. نیت ما فرهنگسازی استفاده از اسباب‌بازی‌های مناسب است و اینکه خانواده‌ها بدانند اسباب‌بازی مثبت و سازنده چه نوع اسباب‌بازی است.

وی افزود: در طی برگزاری این جشنواره، نشست‌های تخصصی خواهیم داشت که تمام طراحان و ایده‌پردازان می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند. اسباب‌بازی‌هایی که از نظر اخلاقی, فرهنگی, دینی، روانشناسی و بهداشتی مشکل دارند، اسباب‌بازی‌های سالمی نیستند و ما نسبت به ورود آنها به این جشنواره مجوزی صادر نمی‌‌کنیم. ما با تمام نقاط کشور در ارتباط هستیم و بیشترین واردات اسباب‌بازی از استان‌های هرمزگان و خوزستان است و نمایندگان ما نیز در این استان‌ها حضور دارند.

حاجیان‌زاده در خصوص عروسک‌های دارا و سارا گفت: هم‌اکنون سومین نسل عروسک‌های دارا و سارا تولید شده است و فیلم‌ها و کتاب‌هایی نیز در این خصوص تهیه کردیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از عروسک‌های جدید دارا و سارا در جشنواره اسباب بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..