تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه رئیس ‌جمهور در صحن مجلس درباره اینترنت

رئیس ‌جمهور امروز در صحن علنی مجلس برای رأی اعتماد به وزرای دولت دوازدهم، دربارهی مشکلات اینترنت در کشور صحبت کرد.

امروز مجلس شورای اسلامی برای ارائهی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم تشکیل شده است. در این مراسم، رئیس جمهور کشور ضمن اعلام انتخاب شایستهی محمدجواد آذری جهرمی به‌عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد که در این وزارتخانه برای اولین بار جوانگرایی را تجربه خواهد کرد.

حسن روحانی در ادامه اظهاراتش با کنایه به وضعیت اینترنت کشور، گفت:

برخی نظرشان این است که اگر یک اتوبان بزرگ تهران-شمال یک روز تصادفی شد و کسی زیر ماشین رفت و خانواده شکایت کرد، قاضی محترم میتواند آن اتوبان را برای همیشه ببندد، ما میگوییم نمیشود این کار را انجام داد، مردم خرج کردند اتوبان درست کردند، ما باید کاری کنیم تصادف نشود، نه اتوبان ببندیم؛ اگر این اتفاق بیفتد میروند و کورهراه را پیدا میکنند تصادفات واویلا میشود. بگذارید ما از فضا به‌خوبی استفاده کنیم.

احتمالا کنایه‌ی حسن روحانی به مساله‌ی بزرگراه مربوط به اظهار نظرها در باره‌ی حمله تروریستی به مجلس است که گفته می‌شود از طریق تلگرام هماهنگ شده بود.

جلسهی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم همچنان ادامه دارد و احتمالا طی یکی دو روز آینده نیز ادامه خواهد یافت تا وزرا از مجلس رأی اعتماد بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه رئیس ‌جمهور در صحن مجلس درباره اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..