تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رهبر انقلاب بر فراموش نکردن ترفندهای دشمن + کلیپ

رهبر انقلاب بر تکرار چه موضوعی اصرار دارند؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها علیه ملت ایران و انقلاب شدت گرفت و دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره بردند اما هیچگاه نتوانستند به مقصود خود برسند.

این دشمنی‌ها هنوز هم پس از 39 سال که از تاریخ پربرکت جمهوری اسلامی می‌گذرد همچنان ادامه دارد و یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب بر آن اصرار دارند گوشزد کردن عناد دشمنان و ترفند‌های آنان برای دشمنی با انقلاب است.

ایشان در این خصوص می‌فرمایند: "یکی از نکاتی که بنده اصرار دارم تکرار کنم و نگرانم از ذهن کسی بیرون برود حضور دشمن و ترفندهای دشمن است، دشمن مشغول دشمنی است، ما را تحریم کردند، تحریم‌ها موجب شد ما چشممان بر روی امکانات خودمان باز شود، خیلی از ظرفیت‌ها را دارا بودیم، نمی دانستیم، غافل بودیم، وقتی تحریم شدیم به خود آمدیم".

در ادامه کلیپی از سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص عناد دشمنان با جمهوری اسلامی را ببینید.

انتهای پیام/

کلیپی از سخنان رهبری در خصوص عناد دشمنان با جمهوری اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رهبر انقلاب بر فراموش نکردن ترفندهای دشمن + کلیپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..