تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان دهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر منتشر شد

فراخوان دهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر منتشر شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، فراخوان جشنواره دهم اعلام شد.

بنا بر این گزارش فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های تعاملی و خلاقانه هنری و همچنین با رویكرد معرفی آثار با قابلیت‌های نوین و تعامل‌گرا در قالب بهره‌مندی از یك یا چند رشته از ظرفیت‌های كلاسیك و جدید هنرهای تجسمی و ایده‌های اصیل و مفهومی هنرمندانه، منتشر شد.

لازم به ذكر است؛ مهلت ثبت‌نام در سایت ٢٣ مرداد الی ٢٠ آذر سال جاری می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد هنری به سایت رسمی جشنواره دهم به نشانی www.ivafestival.ir مراجعه كنند.همچنین بر طبق تقویم جشنواره، اعلام نتایج انتخاب اولیه آثار ٢٢ لغایت ٣٠ آذر ماه از طریق سایت می‌باشد.

گفتنی است؛ دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت مركز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همكاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ٣بهمن لغایت ٤ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان دهمين جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..