تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | روحانی: آمریکا نه شریک خوبی است نه قابل اعتماد است

فیلم | روحانی: آمریکا نه شریک خوبی است نه قابل اعتماد است

چند رسانه‌ای > فیلم - دکتر حسن روحانی امروز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد تا ضمن توضیح سیاست های کلی دولت دوازدهم به دفاع از وزرای پیشنهادی بپردازد. او در بخشی از سخنان خود به سیاست خارجی ایران در مقابل آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا نه شریک خوبی است نه قابل اعتماد. آنهایی که از پاره کردن برجام سخن می گفتند، اخیرا ایران را به نقض روح برجام متهم کرده اند در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی اجرای کامل برجام از سوی ایران را تایید کرده است. سخنان روحانی را در ویدئوی زیر بشنوید.

67261




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | روحانی: آمریکا نه شریک خوبی است نه قابل اعتماد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..