تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر سابق رسانه‌ای کاخ سفید افشاگر این نهاد را معرفی کرد

مدیر سابق رسانه‌ای کاخ سفید افشاگر این نهاد را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری کنگره، آنتونی اسکاراموچی مدیر سابق رسانه‌ای کاخ سفید در مصاحبه با شبکه سی بی اس اعلام کرده است که استفان بانون استراتژیست ارشد کاخ سفید در حال درز دادن و افشای اطلاعات از داخل کاخ سفید است.

اسکاراموچی پیش از این رینس پرایبوس رئیس سابق کارکنان کاخ سفید را مسئول اصلی درز یافتن اطلاعات کاخ سفید معرفی کرده بود. وی در پاسخ به این سئوال که "حالا که پرایبوس از کاخ سفید رفته است، چه کسی مسئول درز پیدا کردن و افشای اطلاعات کاخ سفید است؟ آیا استیو بانون مسئول است؟"، تاکید کرد: بله من گفته ام، بانون مسئول اصلی است. من هیچ مشکلی بابت گفتن این مساله ندارم.

وی در ادامه افزود: اگر تصمیم با من بود، بانون را برکنار می کردم.

بانون طی روزهای اخیر با انتقادات و حملات زیادی روبرو شده است. یک گزارش رسانه‌ای مدعی است، ترامپ بر این باور است که بانون عامل اصلی درز اطلاعات مربوط به اچ آر مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید بوده است.

نیویورک تایمز نیز دوشنبه مدعی شد که راپرت مردوخ نیز به ترامپ توصیه کرده است تا بانون را برکنار کند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر سابق رسانه‌ای کاخ سفید افشاگر این نهاد را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..