تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایتی: طرح تحول سلامت از جمله اقدامات مثبت وزارت بهداشت در این دوره است

ولایتی: طرح تحول سلامت از جمله اقدامات مثبت وزارت بهداشت در این دوره است

جامعه > سلامت - ایسنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دکتر هاشمی دارای ظرفیت های ارزشمندی به لحاظ علمی، مدیریتی و اجرایی است، گفت: طرح تحول سلامت از جمله اقدامات مثبت وزارت بهداشت در این دوره است.

علی‌اکبر ولایتی ، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دارای ظرفیت های ارزشمندی به لحاظ علمی، مدیریتی و اجرایی هستند که توانستند در حوزه های مختلف و متنوع، فعالیت های ارزنده ای را عملیاتی نمایند که یکی از آنان را می توان در اجرای طرح تحول سلامت دانست که از جمله اقدامات مثبت ایشان در این دوره قلمداد می گردد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: توجه به ارتقاء کیفیت درمان و به خصوص آموزش و پژوهش در عرصه های پزشکی نیز از جمله فعالیت های جدی است که در این دوره رشد و توسعه مطلوبی را داشته است و بی تردید توجه به این مسیر تاثیرات مثبتی را در ارتقاء جایگاه نظام سلامت خواهد داشت.

ولایتی عنوان کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد، سیاست های کلی نظام در عرصه سلامت است که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ابلاغ گردیده و هر چند در این دوره اقدامات بسیار خوبی در این عرصه محقق گردیده است، اما ضروری است تا با برنامه ریزی دقیق ، گام های جدی‌تری را برای تحقق آن برداشت که امیدواریم در ادامه شاهد هرچه بهتر این سیاست ها در عرصه های عملی و اجرایی باشیم.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایتی: طرح تحول سلامت از جمله اقدامات مثبت وزارت بهداشت در این دوره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..