تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم پرسپولیس تغییری در ظاهرش ایجاد نمی‌کند!

مهاجم پرسپولیس تغییری در ظاهرش ایجاد نمی‌کند!

ورزش > لیگ برتر - گادوین منشا بعد از تذکرات کمیته اخلاق اعلام کرده که مدل موهایش را عوش نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها گادوین منشا به یکی از بازیکنان پر حاشیه فوتبال و پرسپولیس تبدیل شده است. بعد از صحبت‌ها مبنی بر پاس ندادن بازیکنان هم‌تیمی به او که بیشتر شبیه یک شایعه بود، حالا موضوع پرونده منشا در کمیته اخلاق به میان آمده است. ماجرا از این قرار بوده که مسئولان این کمیته به مهاجم پرسپولیس دستور تغییر در مدل موهایش را داده‌اند، اما منشا به گوش مسئولان پرسپولیس رسانده که دین و مذهب او با ایرانی‌ها متفاوت است و نمی‌تواند تغییری در سبک زندگی‌اش ایجاد کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم پرسپولیس تغییری در ظاهرش ایجاد نمی‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..