تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا

۵۸۲۶۱۴

۱۲۴  بازدید

در پی تهدید نظامی رئیس جمهور امریکا علیه ونزوئلا ارتش این کشور در رزمایشی نظامی آمادگی خود برای مقابله را نشان داد.

فرادید: در پی تهدید نظامی رئیس جمهور امریکا علیه ونزوئلا ارتش این کشور در رزمایشی نظامی  آمادگی خود برای مقابله را نشان داد.

وزیر دفاع ونزوئلا پس از این رزمایش ضمن اعلام وفاداری نیروهای مسلح ونزوئلا به رئیس جمهور این کشور اعلام کرد، ارتش آمادگی انجام تمامی اقدامات لازم برای حفاظت از کشورشان را دارند. ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درخصوص احتمال اقدام نظامی علیه کشورش، بر آمادگی نیروهای ونزوئلایی برای انجام تمامی اقدام‌های لازم در راستای تامین امنیت کشورشان تاکید کرد.

واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا  واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ارتش ونزوئلا به تهدید امریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..