تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط لوله اصلی انتقال آب همدان شکست

ساعت24 - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شکستن خط لوله اصلی انتقال آب شهر همدان خبر داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شکستن خط لوله اصلی انتقال آب شهر همدان خبر داد.

عزیزی در گفت‌وگویی اظهار کرد: ظهر امروز(دوشنبه) خط لوله اصلی انتقال آب شهر همدان بر اثر اجرای عملیات راه‌آهن همدان - سنندج توسط پیمانکار پروژه، دچار شکستگی شده است و اکیپ‌های امداد و حوادث شرکت در حال تعمیر آن هستند.

وی با بیان این‌که عملیات تعمیر تا نیمه شب(دوشنبه) به اتمام می‌رسد، افزود: اما پر شدن مخازن انتقال آب به علت وقوع شکستگی خط لوله پایین‌تر از شهر مریانج زمان‌بر خواهد بود. با وجود تلاش‌های تمامی اکیپ‌های امداد و حوادث این شرکت تا رفع حادثه و امکان آبگیری دوباره مخازن آب در مناطق متخصصین، استادان، اعتمادیه، سعیدیه، پردیس، جهان‌نما، رکنی، شهرک مدرس، شهرک الوند، مریانج، دیزج و شهرک امیرکبیر قطع خواهد بود.

عزیزی با پوزش از اختلال به وجود آمده در این حوزه، از شهروندان این مناطق درخواست کرد با نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب موجود در مخازن، این شرکت را در تامین دوباره آب شهر همدان یاری کنند.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط لوله اصلی انتقال آب همدان شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..