تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقیان: پخش مستقیم نبود، به چشم نیامدم!

۵۸۲۵۸۴

۹۵۷  بازدید

پیام صادقیان بازیکن جدید سپیدرود می گوید که چند هفته قبل یک پیشنهاد جدی از کره جنوی را رد کرده است.

ورزش سه: پیام صادقیان درباره پیوستن به تیم سپیدرود گفت:« من بعد از اینکه از نفت تهران جدا شدم چند پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم سپیدرود را انتخاب کنم. این تیم هواداران بسیار پرشوری دارد همین دلیل مهمی بود که سپیدرورد را انتخاب کنم.»

او اضافه می کند:« من معتقدم  می توانم اینجا خودم را نشان دهم و به خوبی پیشرفت کنم. تمام هدفم این است هواداران متعصب سپیدرود و مردم رشت را خوشحال کنم و از آنها تشکر می کنم که استقبال خوبی از من داشتند.»

صادقیان در این مورد که بحث حضورش در فوتبال شرق آسیا هم شنیده می شد تاکید کرد:« من وقتی علی کریمی سرمربی نفت تهران شد به این تیم آمدم و چند روزی از حضورم در نفت تهران سپری شد که با پیشنهاد رسمی از لیگ کره جنوی مواجه شدم. این پیشنهاد حتی به دستم رسید ولی در نهایت آنرا رد کردم چون می خواستم با نفت تهران ادامه بدهم که در نهایت اتفاق دیگری رخ داد.»

صادقیان در مورد اینکه برخی معتقدند او می توانست در بهترین تیمهای ایران بازی کند می گوید:« من در خیلی از مواقع در انتخاب تیمها رفاقت را در نظر گرفتم. به عنوان مثال در یک برهه زمانی از تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد داشتم اما به خاطر علی دایی راهی صبا شدم یا به خاطر رسول خطیبی ماشین سازی را انتخاب کردم. به هرحال هر فوتبالیستی اخلاق خاص خودش را درد اما من در خیلی از موارد رفاقت ها را در نظر گرفتم.»

صادقیان درباره عملکردش در دوسه سال اخیر می گوید:« من در ماشین سازی عملکرد خوبی داشتم. قبلا هم گفتم مشکل من این بود که بازیهایم به چشم نمی آمد. به طور نمونه در یک بازی مقابل سایپا دو پاس گل دادم و یک گل زدم که اگر این اتفاق در پرسپولیس رخ می داد بازتاب وحشتناکی داشت. دراین سالها در تیمهایی بودم که بازیهایشان پخش مستقیم نمی شد و این به ضررم تمام شد.»

صادقیان درباره اینکه لیگ امسال را چطور می بیند می گوید:« لیگ امسال خوب است وتیمهای پرقدرتی حصضور دارند. امسال نتیجه گرفتن واقعا سخت است و من امیدوارم بتوانیم با سپیدرود کارهای بزرگی انجام داده و هواداران این تیم را خوشحال کنیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقیان: پخش مستقیم نبود، به چشم نیامدم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..