تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه علوم پزشکی آزاد باید حرف اول را در کشور بزند

ولایتی در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد؛

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین معارفه ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنایی دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد، سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ولایتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد این روز‌ها محل تحول و کار‌های مثبت در جهت پیشرفت و سازندگی است، بیان کرد: دانشگاهی یا این وسعت نیاز به بررسی و تلاش مستمر در جهت ارتقای کیفی دارد.

وی ادامه داد: از زمان تاسیس تاکنون توسعه کمی قابل ملاحظه‌ای دانشگاه داشته تا امکان تحصیلی بر برای جوانان وجود داشته باشد و امکان تحصیل با این توسعه کمی به شهر‌هایی مختلف رسیده است.

ولایتی با اشاره به ضرورت این توسعه کمی گفت: این توسعه با استقبال مردم به دلیل کاهش هزینه‌های ناشی از تحصیل در شهر‌هایی دیگر است، بنابراین این توسعه سیاست درستی بود و دانشگاه براساس نیاز مردم از آین توسعه کمی دریغ نکرده است.

رئیس هیئت امنا با بیان اینکه توسعه کیفی به دقت بیشتری نیاز دارد، افزود: در حوزه علوم پزشکی به دلیل استقبال مردم در این حوزه توسعه کمی باز هم کفاف مردم را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: بزرگان بسیاری در حوزه علوم پزشکی فعال بودند و با انتخاب افراد جدید حوزه علوم پزشکی به روش دانشگاه‌های دولتی اداره خواهد شد.

ولایتی با اشاره به سوابق قرار مدیران انتصاب شده، بیان کرد: توقع داریم دانشگاه علوم پزشکی آزاد حرف اول را در کشور بزند و یا سایر دانشگاه‌ها رقابت می‌کنیم البته در تمامی حوزه‌های علمی باید این سرآمدی وجود داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه حضوری با این کثرت و جمعیت در دنیا بی نظیر است و جز دستاورد‌های جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و باید از این دستاورد‌ها حراست شود.

در ادامه این مراسم نفر معاون پزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد: تجمیع دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام مبارکی است و بی‌توجهی از ۱۴۰ واحد پرستاری، پزشکی و سایر رشته‌های پزشکی را داریم که باید به طور دانشگاه‌های علوم پزشکی باشد که از دانشگاه تهران آغاز شده است.

وی افزود: دغدغه بسیاری از دانشجویان بحث شهریه است و تغییر آن است که شهریه پایه ثابت و شهریه متغیر با ده درصد افزایش مواجه است و ورودی سال ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی شهریه پایه و متغیر همراه است.

نفر تصریح کرد: پردیس‌های خودگردان با افزایش شهریه ۱۰ درصدی مواجه هستند، اما در تهران به دلیل روند هزینه‌ها این افزایش ۱۲ درصد خواهد بود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه علوم پزشکی آزاد باید حرف اول را در کشور بزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..