تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!

۵۸۲۶۰۶

۲۷  بازدید

داستان این فروشگاه از یک مغازه ی عادی فروش اسباب بازی شروع می شود، اما بعد از مدتی فروشنده متوجه می شود که مردم و به خصوص گردشگران خارجی از اردک پلاستیکی خیلی خوششان می آید، پس تصمیم می گیرد که یک فروشگاه تخصصی برای اردک ها باز کند و از شدت شور و علاقه از یک هنرمند هم برای طراحی های خلاقانه کمک می گیرد.

وبسایت تابناک با تو: اردک پلاستیکی زرد رنگ حمام را بیشتر در تلویزیون دیده ایم تا در دنیای اطرافمان. در واقع این اردک ها عروسک هایی هستند که در وان حمام برای بازی کردن و یا زیبایی قرار داده می شوند. شاید اگر کسی بخواهد یک مغازه ی اسباب بازی فروشی باز کند یک درصد ذهنش  هم به ایده ی فروش اردک پلاستیکی زرد حمام نیفتد، اما یک فروشگاه لاکچری و بزرگ در آمستردام هلند به این ایده ی عجیب پر و بال داده و بزرگترین فروشگاه فروش اردک پلاستیکی را باز کرده است. اسم این فروشگاه «The Duck Store» می باشد.
 
اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!


داستان این فروشگاه از یک مغازه ی عادی فروش اسباب بازی شروع می شود، اما بعد از مدتی فروشنده متوجه می شود که مردم و به خصوص گردشگران خارجی از اردک پلاستیکی خیلی خوششان می آید، پس تصمیم می گیرد که یک فروشگاه تخصصی برای اردک ها باز کند و از شدت شور و علاقه ای که داشته  از یک هنرمند هم برای طراحی های خلاقانه کمک می گیرد.


اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!
 
او بر روی در یکی از مغازه هایش نوشته: «اردک پلاستیکی مرز ندارد، بین مردم تبعیض قائل نمی شود، هیچ وابستگی سیاسی ندارد، التیام بخش شما است و استرس تان را کم می کند، این اردک ها دوستان نرم و با حال برای همه ی لحظه هایتان هستند». فروشگاه اردک در ونیز، بارسلونا، فلورانس، تورین و مالورکا هم شعبه دارد و با استقبال گسترده ای مواجه شده است. اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!  اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردک پلاستیکی زرد حمام در جالب‌ترین شکل ممکن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..