تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری خاطره انگیز از تیم ملی رویایی ایران +عکس

دایی و تصویری از تیم ملی رویایی ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا  و  بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال مردان جهان در صفحه اینستاگرام خود یادی از گذشته ها کرده و تصویری از تیم ملی فوتبال ایران در روزهای منتهی به جام جهانی 1998 فرانسه را منتشر و مطلبی را به اشتراک گذاشت.

در تصویر بازیکنان مطرحی همچون عابدزاده، شاهرودی، پاشازاده، خاکپور، پیروانی، سعداوی، استیلی، منصوریان، مهدوی کیا، خداداد عزیزی و همین طور علی دایی حضور دارند تیمی که یکی از خاطره انگیزترین دوران ملی فوتبال ایران را رقم زد.

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سربازان ایران فارغ از هرگونه رنگ، تلاش برای یک هدف آن هم اعتلای نام ایران بزرگ."

دایی و تصویری از تیم ملی رویایی ایران

انتهای پیام/

عکس خاطره انگیز  علی دایی در اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری خاطره انگیز از تیم ملی رویایی ایران +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..