تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر قاضی‌پور در مجلس و پاسخ جالب توجه لاریجانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حین سخنرانی حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان برای ارائه برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در صحن علنی مجلس، نکته‌ای را متذکر شد؛ تذکر قاضی‌پور درباره حضور نداشتن وزیری از مردم آذربایجان در کابینه دولت دوازدهم بود و از رئیس جمهور درخواست کرد وزیر علوم را که هنوز به مجلس معرفی نشده، فردی آذربایجانی باشد؛ همچنین قاضی پور در بخشی از سخنانش با اشاره به ارائه نشدن لیست اموال دو وزارتخانه در دولت یازدهم، از خواست جمعی نمایندگان ملت برای ارائه لیست اموال وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم سخن گفت.

قاضی پور پاسخ تذکرش را از علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گرفت؛ علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس، اظهار داشت: لیست اموال همه وزرای دولت یازدهم به قوه قضائیه ارائه شده و وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم هم در صورت گرفتن رای اعتماد مجلس باید لیست اموالشان را ارائه کنند و از طرفی در کابینه پیشنهادی دولت از مردم پرافتخار آذربایجان استفاده شده است.

 

انتهای پیام/

تذکر قاضی پور به روحانی در جلسه رای اعتماد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر قاضی‌پور در مجلس و پاسخ جالب توجه لاریجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..