تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز احساسات فردوسی‌پور به شهادت پاسدار شهید محسن حججی + فیلم

واکنش فردوسی پور به انتشارعکس شهید حججی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چند روز از شهادت محسن حججی همچنان داغ او تازه است. تقریبا محفل و مجلسی نیست که حرفی از این شهید در آن نقل نشود.

شب گذشته نیز عادل فردوسی پور در شروع برنامه با نمایش تصویر شهید محسن حججی در برنامه نود، احساسات خود را بیان کرد. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: "ما خیلی شهید داده ایم و شاهد اتفاقهای تلخ بسیاری تاکنون بوده ایم اما شهادت محسن حججی کل جامعه ما را مکدر کرد و تکان داد".

وی در ادامه صحبتهایش گفت:"نگاه نافذ و عزت نفسی که رد چهره وی به چشم می خورد، واقعا مثال زدنی و رشک برانگیز بود،همچنین حسن رفتاری که او داشت باعث شد، این یک شهادت ویژه شود که تمام اقشار جامعه را در بر گرفت، از همین جا به همه اهالی نجف آباد و مخصوصا خانواده شهید حججی عزیز شهادتش را تسلیت می گوییم".

فردوسی پور همچنان به احترامی که شهید حججی در لحظه خداحافظی نسبت به خانوده‌اش ادا کرد، اشاره نمود و گفت: "انتشار این صحنه ها در فضای مجازی وی را به یک شخصیت ویژه مبدل کرد و همچنین صحبتهایی نیز درباره فعالیت های فرهنگی این شهید نمود".

در آخر مجری برنامه نود گفت: "قطعا این یک عکس ماندگار در تاریخ ایران خواهد بود و بار ها و بارها از آن یاد خواهد شد، روحش شاد و یادش گرامی باد".

انتهای پیام/

واکنش مجری برنامه نود به شهادت شهید حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز احساسات فردوسی‌پور به شهادت پاسدار شهید محسن حججی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..