تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت اطلاعات حساب بانكی به وسیله سوءاستفاده از روابط دوستانه

سرقت اطلاعات حساب بانكي به وسیله سوءاستفاده از روابط دوستانهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ‌ مصطفی نوروزی‌ اظهار کرد: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در ابتدا اظهارات شاکی اخذ که او عنوان داشت مدتی است شخص ناشناسی با به دست آوردن اطلاعات بانکی‌ام اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابم می‌كند، لذا تقاضای رسیدگی دارم.

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد: تحقيقات تخصصي براي شناسايي عامل برداشت‌هاي غيرمجاز آغاز و فرد مورد نظر در تكميل تحقيقات پليس شناسايي و به پليس فتا احضار شد.

سرهنگ نوروزی خاطر نشان كرد: در تحقيقات انجام شده از متهم پرونده، وي معترف شد كه كارت عابر بانك شاكي پرونده در اختيار خواهرزاده‌اش بوده و او با توجه به دوستی خانوادگی با آنان، از اعتمادش سوء استفاده نموده و با به دست آوردن اطلاعات حساب، برداشت هايی غيرمجاز داشته است.

وی با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفی شد از شهروندان خواست کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهيد و در صورت نیاز و بسته به شرایط چنانچه مجبور به این کار شدند در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز اقدام كنيد.

این مقام ارشد انتظامی اعلام نمود: شهروندان حتماً می‌بایست نسبت به فعال‌سازی سیستم پیامکی بانک اقدام کنند تا از برداشت‌های صورت گرفته مطلع شوند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان اظهار کرد: رمز کارت بانکی جزء اطلاعات شخصی و محرمانه می‌باشد، پس از قرار دادن آن کنار کارت و از درج آن برروی کارت خودداری نمایند تا در صورت مفقودی از سوء استفاده احتمالی جلوگیری گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت اطلاعات حساب بانكی به وسیله سوءاستفاده از روابط دوستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..