تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد آخر هوندا سیویکِ اکو، مشخص شد

هوندا سیویک تورر که پیش از این در گینس، رکورد کم‌مصرف‌ترین خودروی دیزلی دنیا را ثبت کرده بود، حالا در کنار کلاسیک‌های بریتانیا آرام می‌گیرد.

۲۴ کشور در ۲۵ روز، سفر خارق‌العاده هوندا سیویک تورر در ۲ سال پیش بود که ثبت رکورد جهانی گینس را برای این خودرو به همراه داشت. حالا مقصد آخر این سیویک مشخص شده است؛ موزه خودرو بریتانیا، گیدون واریک‌شایر.

در ژوئن ۲۰۱۵ بود که یک تیم از هوندا بریتانیا، سفر خود را برای گذشتن از ۲۴ کشور اروپایی شروع کردند. نکته قابل توجه این سفر، مصرف سوخت سیویک بود. ۲.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر که در مجموع ۱۳.۴۹۸ کیلومتر مسافت طی شد.

 Honda Civic Tourer

در طول سفر فقط ۹ بار توقف برای سوخت‌گیری انجام شد که فاصله‌ی بین هر توقف ۱۵۰۰ کیلومتر می‌شود. جمع هزینه سوخت‌گیری ۴۵۹ پوند بود و در تمام این سفر، سیویک ۲ سرنشین داشت؛ فرگال مک‌گراس و جولیان وارن، از مهندسان هوندا.

مقاله‌ی مرتبط:

این اعداد واقعا نشان‌دهنده‌ی عملکرد برجسته سیویک هستند. از این به بعد موزه خودروی بریتانیا خانه سیویک خواهد بود. این موزه در نزدیکی دفتر مرکزی استون مارتین و یکی از کارخانه‌های اصلی لندروور و جگوار قرار دارد. این موزه در کنار موزه ملی خودرو در بیولی، موزه خودروی لندن و موزه وسایل نقلیه کاونتری، یکی از برترین مکان‌های نمایش خودرو و به داشتن بزرگ‌ترین مجموعه‌ی خودروهای تاریخی بریتانیایی معروف است.

 Honda Civic Tourer

این مجموعه شامل ۳۰۰ خودرو مهم در تاریخ صنعت خودروسازی بریتانیا است. یکی از این خودروها هوندا پرلیود (Prelude) است که رئیس شرکت هوندا، کیوشی کاواشیما در سال ۱۹۷۹ به رئیس شرکت لیلاند موتورز، سِر مایکل ادواردز هدیه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد آخر هوندا سیویکِ اکو، مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..