تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درختی با شش میوه مختلف + تصاویر

درختی با شش میوه مختلفبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو کشاورز جوان استرالیایی با نام های جیمز و کری وست، در زمینه پروش و توسعه گیاهان، ابتکار جالبی به خرج دادند.

این دو کشاورز با برش و پیوند شاخه چند درخت، به پرورش درختی با میوه‌های مختلف پرداختند. آنها در ابتدا شاخه‌ها را برش زده و با نوار چسب به یکدیگر پیوند زدند و موفق شدند درختی با میوه‌های مختلف پرورش دهند.

کری وست، رویای پرورش چنین درختی را از دهه‌ی ۱۹۹۰ در سر داشته و تجربیات خود در این زمینه را با نهال‌های کوچک آغاز کرد.

این درخت می‌تواند همزمان شش‌ میوه را همزمان به بار بیاورد. هلو، آلو، شلیل، زردآلو یا حتی پرتقال، لیمو شیرین، لیمو ترش و گریپ‌فروت از میوه‌های این درخت سالاد است. این درخت در استرالیا پرورش داده شده اما با هر نوع آب و هوایی در  تمام نقاط دنیا سازگاری دارد و حتی در آپارتمان نیز قابل رشد است.

درختی با شش میوه مختلف+تصاویر

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درختی با شش میوه مختلف + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..