تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده ایران و عربستان: لغو بازی در کشور ثالث

پرونده اختلاف فوتبالی بین ایران و عربستان در دادگاه عالی ورزش همچنان باز است و چیزی مختومه نیست.

احتمال لغو بازی در کشور ثالث در سال ۲۰۱۸

به دنبال درخواست عربستان و موافقت AFC برای دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث، فدراسیون فوتبال کشورمان نسبت به این موضوع اعتراض کرد و شکایتی هم به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارائه شد. جلسه میانجیگری در CAS با حضور علیرضا اسدی، دبیرکل کنار رفته فدراسیون فوتبال (به دلیل معرفی شدن به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال ایران به عنوان دبیرکل) 22 تیرماه برگزار شد.

با اینکه پرداخت غرامت به تیم‌های ایرانی از مدت‌ها قبل مشخص شده بود، اما اینگونه اعلام شده که اکنون ایران برنده پرونده ایران و عربستان در CAS شده و طرف سعودی باید به باشگاه‌های ایرانی غرامت پرداخت کند. در حالی که این غرامت را AFC به دلیل تصمیمی که گرفته باید متقبل شود که این موضوع نیز از مدت‌ها قبل اعلام و AFC موظف به پرداخت این غرامت شده بود.

با این حال آنچه فدراسیون فوتبال ایران به دنبال آن بوده و همچنان آن را دنبال می‌کند، میزبانی از تیم‌های عربستانی در خاک کشورمان است تا باشگاه‌های ایرانی از فرصت میزبانی استفاده کنند. این مسئله نیز همچنان در حال پیگیری است و می‌توان گفت در این خصوص طرف ایرانی پرونده که فدراسیون فوتبال باشد، در حال رسیدن به نتایج مثبت است.

با این حال بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در سال جاری رقم بخورد، اما احتمال لغو شدن بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث در فصل 2018 بالاست که در حال حاضر برای این مسئله تلاش می‌شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

loading...

رژیم لاغری طبیعی بدون بازگشت و محدودیت وزن در 8 تا 12 روز همراه با رفع سلولیت پوستی

رژیم لاغری طبیعی بدون بازگشت و محدودیت وزن در 8 تا 12 روز همراه با رفع سلولیت پوستی

لاغری پلکانی 4 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی پیشرفته و طب سنتی کلینیکی

لاغری پلکانی 4 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی پیشرفته و طب سنتی کلینیکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده ایران و عربستان: لغو بازی در کشور ثالث»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..