تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختمان باشگاه را به حراج می گذارم/ کاری به مالک نفت ندارم

مسعود زارع  مدیرعامل یکی از شرکت های هواپیمایی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره توقیف ساختمان باشگاه نفت تهران به دلیل بدهی 840 میلیونی به این شرکت هواپیمایی اظهار داشت: حدود 2 ماه قبل از نوروز 96 برای دریافت مطالباتم از نفت تهران شکایت کرده و در نهایت حکم توقیف ساختمان این باشگاه را دریافت کردم. البته اقدامات مربوط به توقیف اموال این ملک مدتی  زمان می برد. طلب ما از باشگاه نفت حدود 850 میلیون تومان است.

او درباره اینکه ساختمان باشگاه نفت جزء اموال مالک فعلی این باشگاه محسوب نمی شود، اظهار داشت: نمی دانم چه فرد یا سازمانی در حال حاضر مالکیت این باشگاه را در اختیار دارد چراکه من از موسسه فرهنگی- ورزشی نفت تهران به مدیریت منصور قنبرزاده شکایت کردم و دادگاه 2 بار به مسئولان این باشگاه فرصت داد تا مدارکشان را ارائه کنند اما آن ها با علم به اینکه بدهکار هستند، از حضور در جلسات دادگاه خودداری کردند. در حال حاضر هم با توجه به دراختیار داشتن حکم توقیف ملک، هیچ صحبتی با متشاکی ندارم و ساختمان مذکور را به حراج می گذارم تا از این راه مطالبات شرکتم وصول شود.

مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است هزینه های دادرسی و حق وکالت وکیل این پرونده که پرداخت کرده ام، پس از فروش ملک به من پرداخت شود که در این صورت بعید می دانم پولی از فروش ساختمان مذکور باقی بماند.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل شرکت هواپیمایی درباره حراج ساختمان باشگاه نفت تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختمان باشگاه را به حراج می گذارم/ کاری به مالک نفت ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..