تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت تهیه‌کننده «اکسیر» به تلویزیون/ «رضا» به شبکه سه رسید

بازگشت تهیه‌کننده «اکسیر» به تلویزیون/ «رضا» به شبکه سه رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی شریفی تهیه‌کننده برنامه اکسیر، در حال تهیه برنامه‌ای اجتماعی به نام «رضا» برای شبکه سه سیماست. قرار است در این مستند ترکیبی درباره حال خوب و شیوه درست زندگی بحث شود.

پیش تولید این برنامه آغاز شده و زمستان 96 روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است؛ مصطفی شریفی پیش از این برنامه ترکیبی «اکسیر» را با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن داشت. این برنامه با زبان طنز سبک زندگی درست را ترویج می‌‌کرد.

انتهای پیام/

تهیه‌کننده اکسیر برنامه جدید می‌سازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت تهیه‌کننده «اکسیر» به تلویزیون/ «رضا» به شبکه سه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..