تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات: هزینه مکالمه با موبایل کاهش می‌یابد

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که نرخ استفاده از خدمات اینترنت و مکالمه با موبایل در حال بازنگری است و نیمه دوم سال به جمع‌بندی می‌رسد.

صادق عباسی شاهکوه اعلام کرد: «مدل تعرفه‌گذاری در سرویس اینترنت موبایل در معاونت صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال بررسی است و همان‌طور که در بخش تعرفه اینترنت ثابت، بازنگری صورت گرفته است، در حوزه موبایل نیز به دنبال بازنگری و تغییر تعرفه‌ها هستیم.»

وی گفت: «سال گذشته نرخ اینترنت موبایل با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده است، بنابراین در بررسی تعرفه‌های موبایل، قصد داریم مدل تعرفه‌گذاری را به سمت بسته‌های ترکیبی صوت و دیتا ببریم. به این معنی که اپراتورها بسته‌هایی تعریف کنند که قیمت مکالمه و اینترنت به‌صورت ترکیبی برای مشترکان با صرفه اقتصادی همراه باشد.»

معاون رگولاتوری با بیان اینکه هدف این مدل تعرفه‌گذاری، حذف مدل حجمی اینترنت موبایل نیست، افزود: «بیشترین تمرکز بر این است که با تعریف بسته‌های ترکیبی، قیمت مکالمات موبایل کاهش یابد.»

بر اساس گزارش عباسی شاهکوه، این موضوع در حال بررسی است و پیش‌بینی می‌شود نیمه دوم سال، برای ارائه به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به جمع‌بندی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات: هزینه مکالمه با موبایل کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..