تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورقهای تولیدی فولاد مبارکه می‌تواند با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت کند

ورقهای تولیدی فولاد مبارکه می‌تواند با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با درخواست شرکت آتی فلز شهریار از شرکت فولاد مبارکه برای تأمین ورقهای با گرید یادشده، واحدهای فروش، متالورژی و روشهای تولید، نواحی فولادسازی و نوردگرم فولاد مبارکه و با افزودن حدود ۵/۰ درصد مولیبدن به ذوب که سبب افزایش استحکام در دمای بالا و افزایش مقاومت در مقابل خوردگی میشود و همچنین با کنترل دقیق دما در نورد گرم و کنترل ریزساختار مناسب و خواص مکانیکی استاندارد، موفق به تولید و تأمین ورق موردنیاز این شرکت شدند.

وی افزود: ورقهای تولیدی با استانداردهای ASTM و از زیرگروه فولادهای آلیاژی حاوی مولیبدن است که در مخازن تحتفشار و سازههای مقاوم به حرارت استفاده میشود و به میزان ۱۳۶ تن کلاف با ضخامت ۱۲ و عرض ۱۵۰۰ میلیمتر از میزان ۲۴۰ تن موردنیاز آن شرکت، تولید و تحویل شد.

ورقهای تولیدی فولاد مبارکه میتواند با نمونه های مشابه خارجی رقابت کند

در همین خصوص ساسان شهریاری، رئیس هیئت مدیرۀ شرکت آتی فلز شهریار با بیان اینکه پیش ازاین، دانش فنی و توان تولید این نوع ورق در داخل کشور وجود نداشت و اکنون با کسب این موفقیت علاوه بر صرفه جویی اقتصادی از خروج مبالغ قابل توجه ارز جلوگیری شده است، تصریح کرد: ازآنجا که محصول تولید شده در فولاد مبارکه کیفیت بالایی دارد و به خوبی با انواع مشابه خارجی قابل مقایسه است، تمامی مراحل ساخت لوله های احیا مستقیم فولاد چادرملو ازجمله برش، فرم دهی و جوشپذیری با موفقیت در شرکت آتی فلز شهریار انجام شد.

شاهرخ پورمستدام، کارشناس متالورژی شرکت فولاد مبارکه، از همکاری کارکنان نواحی فولادسازی، نورد گرم، معاونت فروش، شرکت آتی فلز شهریار و سایر قسمتهایی که در به ثمر رسیدن این موفقیت همکاری کردند، قدردانی کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورقهای تولیدی فولاد مبارکه می‌تواند با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..