تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ مشکل خروج زن ایرانی حل شد

۵۸۱۹۹۵

۴۷۴  بازدید

شرایط جدید و آپ‌تودیت‌گرفتن گذرنامه منتشر شد و ما مجبور شدیم بند مربوط به خانم‌ها را برای شما توضیح مبسوط بدهیم:

بند ۴ – ۱) اجازه محضری برای بانوان متأهل از سوی همسر.


بند ۴ – ۲) بانوان مقیم خارج احتیاج به اجازه محضری همسر ندارند، همچنین اقامت با گذرنامه ایرانی قابل‌قبول است.


بند ۴ – ۳) بانوانی که همسر آنها فوت کرده، می‌بایست اصل گواهی فوت همسر یا اصل شناسنامه باطل‌شده همسر و بانوان مطلقه می‌بایست اصل طلاق‌نامه را ارائه کنند.


توضیحات ما


۴ – ۱) هر خانمی باید از سوی همسرش اجازه محضری بگیرد، اما همسر آن خانم برای تایلندرفتن نیازی به اجازه محضری ندارد؛ همین که بلیت هواپیما داشته باشد کافی است.


همچنین اگر همسر خانمی که می‌خواهد برود سفر، خودش تنهایی رفته باشد سفر خارجی و در دسترس نباشد که به خانمش اجازه محضری بدهد، خانمه باید صبر کند آقاهه از سفر برگردد، بعد استراحت کند، بعد آقاهه اگر خواست، برود محضر به خانمش اجازه بدهد از کشور خارج بشود، اگر هم که نه، نمی‌رود اجازه بدهد.


همچنین خانم‌های محترم یا باید رضایت ولی داشته باشند؛ یعنی باباشان بیاید اجازه بدهد یا رضایت همسر. درواقع معنی این حرف این است که خانم‌ها به‌تنهایی مثل باد هستند که دیده نمی‌شوند بنابراین برای حمل باد به بادکنک یا کپسول هوا؛ مثل پدر یا همسر نیازمندیم.


۴ – ۲) این بند نشان می‌دهد بانوان عزیز برای اینکه تنهایی از کشور خارج بشوند یک راه دارند و آن این است که اول قایمکی از کشور فرار کنند و بروند خارج مقیم شوند. آن‌طوری دیگر نیازی نیست اجازه همسر داشته باشند؛ چون قبلا ثابت کرده‌اند تنهایی بلدند در بروند و از لحاظ اداره گذرنامه برای خودشان مردی محسوب می‌شوند!


۴ – ۳) پس آن‌طور که ما متوجه شدیم، بانوان عزیز یا باید با شوهرشان بروند اداره گذرنامه یا با یک احضارکننده روح که روح آن مرحوم را ظاهر کند.


حرف درشت


مرد ایرانی واقعا در جهان بی‌نظیر است و حیف است که تمام شود. برخلاف زن ایرانی که بسیار زیاد است و حداقل هر مرد ایرانی یکی از آنها را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ مشکل خروج زن ایرانی حل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..