تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود مقتدرانه تیم ملی بسکتبال ایران به مرحله حذفی کاپ آسیا

نخستین محک جدی شاگردان حاتمی در مرحله حذفی / رویارویی احتمالی ایران با قهرمان غرب آسیابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد  با درخشش حامد حدادی و دیگر ملی پوشان در یک دیدار نسبتا سخت  تیم بسکتبال اردن را از پیش رو بردارد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی مسابقات کاپ آسیا  شود.

شاگردان مهران حاتمی که پیش از این توانسته بودند تیم های بسکتبال هند و سوریه را از پیش رو بردارند در حالی رو در روی تیم بسکتبال  اردن قرار گرفتند که اگر در این بازی شکست می خوردند نمی توانستند به طور مستقیم و صدر نشین راهی مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا شوند و باید در یک دیدار دیگر برای رسیدن به این مرحله  تلاش می کردند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان به همراه تیم های بسکتبال استرالیا ، نیوزلند و فیلیپین چهار تیمی بودند که به طور مستقیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند و حالا باید منتظر دیدار های مرحله حذفی باشند تا حریفان خود در این مرحله را بشناسند. با این حال احتمال رویارویی شاگردان حاتمی  برابر تیم لبنان وجود دارد.

تیم میزبان مسابقات اگرچه در نتوانست به عنوان صدر نشین و به طور مستقیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود اما آن ها کار آسانی را پیش رو دارند و باید برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی رو در روی تیم ملی بسکتبال  تایوان قرار بگیرند. شاگردان مهران حاتمی  چندی پیش و در فینال مسابقات غرب آسیا مغلوب لبنان شده بودند و به همین دلیل رویارویی احتمالی ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا می تواند بسیار جذاب باشد . 

تیم ملی بسکتبال ایران باید روز چهارشنبه رو در روی برنده دیدار لبنان  و تایوان قرار بگیرد. شایان ذکر است که  این دوره ازرقابت های کاپ آسیا تفاوت زیادی با دیگر دوره ها دارد.  تیم های استرالیا و نیوزلند که از قدرت های بسکتبال محسوب می شوند در این دوره از رقابت هاحضور دارند.

انتهای پیام /

 کار مشکل آسمان خراش های ایران در دور حذفی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود مقتدرانه تیم ملی بسکتبال ایران به مرحله حذفی کاپ آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..