تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگزین نمایشگر دوم در ال‌جی وی ۳۰ چیست؟ / عکس

جایگزین نمایشگر دوم در ال‌جی وی ۳۰ چیست؟ / عکس

 

به گزارش خبرآنلاین، وی 10 و 20 با نمایشگر ثانویه در بالای گوشی طراحی متفاوتی را در ذهن متبادر می‌کرد و حالا کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است به جای نمایشگر دوم از فناوری منوی شناور Floating Bar (طبق تصویر زیر) استفاده کند.

واقعیت این است که وجود اسکرین دوم در هر حال موجب باتری خوری شده و این نقطه ضعف حتی با افزایش حجم باتری نیز قابل حل به صورت کامل نیست.

نمایش آیتم‌ها در منوی شناور در «وی 30»هنگام استفاده باز شده و دوباره به جای اول خود در کنار نمایشگر باز می‌گردد. کاربر قادر به تعریف و استفاده از 5 اپلیکیشن مهم در منوی شناور بوده و می‌توان آن را در سمت راست یا چپ و یا جایی که کاربر احساس راحتی می کند، قرار داد.

دارنده وی 30 می‌تواند تنظیمات بلوتوث، وای فای، دوربین، کپچرکردن از اسکرین و چراغ قوه را در حال قفل بودن گوشی مدیریت کند. همچنین با گفتن یک کلمه تعریف شده، می‌توان گوشی را قفل کرد.

این فبلت همچنین مجهز به لنز f/1.6 است که برای اولین بار روی یک گوشی هوشمند جای می‌گیرد.

وی 30 روز 31 آگوست در ایفا 2017 در برلین رونمایی می‌شود.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگزین نمایشگر دوم در ال‌جی وی ۳۰ چیست؟ / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..