تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ربع پهلوی از فوتبالیست‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی کردند + سند

حمایت ربع پهلوی از فوتبالیست‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 13 مرداد ماه بود که خبر بازی دو بازیکن ایرانی فوتبال تیم پانیونیوس در برابر تیم رژیم صهیونیستی به سرعت در فضای مجازی پیچید.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در بازی برگشت تیم پانیونیوس یونان در مرحله سوم بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا در مقابل تیم مکابی رژیم اشغالگر قدس به میدان رفتند که این امر با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

در تمام میادین ورزشی هرجا تیم ایرانی در برابر تیم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است ورزشکاران با رضایت تمام از بازی انصراف داده‌اند زیرا همه ملت ایران معتقدند اسرائیل یک رژیم جعلی است و فجایای انسانی که از سوی رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته بر هیچ فردی پوشیده نیست.

هرچند که بسیاری از کاربران واکنش‌هایی در نکوهش این رفتار بازیکنان فوتبال داشتند، برخی دیگر که همواره به دنبال دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده و هر فردی را که با منافع آنها همسو شود زیر چتر حمایت خود می‌گیرند، از حاج صفی و شجاعی حمایت کردند.

ربع پهلوی ، یکی از این افراد معاند است که رفتار این دو بازیکن فوتبال با مذاقش خوش آمده و در دو پست توییتری و اینستاگرامی به صورت رسمی از آنها حمایت کرده است.

فرزند شاه مخلوع ایران در پست‌های خود نوشته :

" نفرت و تعصب جایی در سیاست، و سیاست جایی در ورزش ندارد. مانند میلیونها ایرانی در کنار مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و همه افتخارآفرینان تیم ملی فوتبال ایران هستم".

البته منظور وی از میلیون‌های ایرانی قطعا تعداد اندکی خائن هستند که در مواقع ضرور عینک بزرگ بینی بر چشم زده و همه چیز را به نفع خود می‌بینند.

حمایت ربع پهلوی از فوتبالیست‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی کردند

حمایت ربع پهلوی از فوتبالیست‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی کردند

انتهای پیام/

حمایت رضا پهلوی از حاج صفی و شجاعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ربع پهلوی از فوتبالیست‌هایی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی کردند + سند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..