تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل هشتم از پردازنده های اینتل بزودی رونمایی می‌شود

نسل هشتم از پردازنده های اینتل بزودی رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسل هفتم از پردازنده های « Core » شرکت اینتل بسیار قدرتمند و موفق ظاهر شد و توقعات کاربرانش را برآورده کرد، اما اینتل شرکتی نیست که در اوج موفقیت دست از تلاش بردارد. به همین خاطر این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد پردازنده های نسل هشتم خود را رونمایی کند.

اینتل که یکی از قدرتمند ترین شرکت ها در زمنیه تولید پردازنده های کامپیوتری است، تاریخ 21 آگوست 2017 ( 30 مرداد 1396 ) را به عنوان تاریخ رونمایی از نسل هشتم پردازنده های کُر معرفی کرده است.

گفتنی است با اینکه تنها یک هفته تا رونمایی از نسل هشتم پردازنده های اینتل باقی مانده است، اما این شرکت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از محصول جدیدش منتشر نکرده است و گویا قصد دارد مراسم رونمایی را هرچه هیجان انگیزتر و باشکوه تر برگزار کند.

در مراسم رونمایی پردازنده های نسل هشت اینتل، اطلاعات دقیق سخت افزاری و تکنولوژی جدید به کار رفته در این پردازنده ها معرفی خواهد شد، همچنین قیمت ارائه این محصول در بازار نیز به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/

نسل 8 پردازنده Core



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل هشتم از پردازنده های اینتل بزودی رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..